Subject: 23071 | ehitusprojekt kooskõlastamiseks | Rääsa küla ühisveevarustus, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond
From: "Sandra Reile K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Dec 2023 10:29:22 +0200

Tere

Esitan K-Projekt AS töö nr 23071 “Rääsa küla ühisveevarustus”
Transpordiametile arvamuse saamiseks. Tellija on VKG Kaevandused OÜ.

Põhiprojektile taotletakse hetkel läbi Ehitisregistri ka ehitusluba.
Lüganuse vald ei ole meile teadaolevalt Transpordiametit menetlusse
kaasanud veel.

<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ErITMNV1-JVOgVSOPbSsMa0B5ub-aT4vSTW
Rmgg7dSTUvA?e=0DSUSR>  2023-12-18 Transpordiametile

Lugupidamisega

Sandra Reile, MSc

Diplomeeritud ehitusinsener, tase 7 esmane kutse

Projektijuht
mob: +372 5667 0020
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>